2009. március 11., szerda

Pórés zellerkrémleves

Ha jól belegondolok szinte minden nap főzök valamilyen krémlevest, mert Manócska mostanában nem nagyon eszik mást. Amíg csak 8 foga volt szívesen majszolgatott mindenfélét, de mióta kibújt a 12. is valahogy nem hajlandó olyasmit enni, amit rágni kell. Még a főzelékeket is szívesebben eszi pürésítve. Ezért visszatértünk a "bébipapira". Főzök egy egyszerű krémlevest és sűrítem Holle bio köles- vagy rizspéppel. Ez mindig beválik.

Hozzávalók 3 személyre:
1 közepes zeller
1 póréhagyma
1 fehérrépa
1 evőkanál vaj
1 zöldségleveskocka
2 dl tej
5 dl víz

A zöldségeket megtisztítottam és felkockáztam. A vajat megolvasztottam, rádobtam póréhagymát, a zellert és fehérrépát és néhány percig pirítottam folyamatosan kevergetve. Felöntöttem az egészet a fél liter vízzel, és beledobtam a leveskockát. Amikor a zöldségek megpuhultak hozzáöntöttem a tejet is és még 2 percet forraltam. Az egészet turmixgépbe öntöttem és összeturmixoltam.






Nincsenek megjegyzések: