2014. július 22., kedd

Cukkini palacsintatésztában

Ezen a héten az itthon található alapanyagokat hasznosítom, és csak abból főzök ami itthon van. Egy ideje bevezettem, hogy pénteken vásárolok, és igyekszem úgy intézni, hogy egy hétre előre megveszek mindent. Ez persze nem egyszerű, mert menet közben mindig elfogy valami alapvető vagy nem alapvető, de éppen megkívánt hozzávaló, és ez borít minden elhatározást. De ha odafigyelek a só, liszt stb. hozzávalókra is, akkor egész jól tud alakulni a hét.
Ma a cukkinit választottam ebédre, és ahogy a kép is mutatja finom ropogós maradt a borítás, ahogy annak lennie kell. A kapor és fokhagyma páros nagyon kellemes ízt kölcsönöz, annak ellenére is írom ezt, hogy nem vagyok egy nagy kapor rajongó.

Hozzávalók:
1 közepes cukkini
2 gerezd fokhagyma
1 evőkanál szárított kapor
3 evőkanál liszt
1 tojás

A cukkinit meghámoztam, félbevágtam, majd vékonyan szeleteltem. A szeleteket megsóztam, megkentem az összepréselt fokhagymával, megszórtam egy kis kaporral.
A lisztet összekevertem a tojással és annyi vízzel, hogy sűrű palacsintatésztát kapjak. 
A cukkiniszeleteket belemártottam a palacsintatésztába és forró olajban kisütöttem. 

1 megjegyzés:

katalin írta...

Jól néz ki :)