2009. november 27., péntek

Gesztenyés babapiskóta

Gesztenyéből terveztem készíteni valami finom süteményt, de szokás szerint időhiányban szenvedtem. Mivel már visszafagyasztani nem lehetett a kiolvadt gesztenyepürét, ez a gyorsan elkészíthető desszert kerekedett belőle.

Hozzávalók:
25 dkg gesztenyepüré
3 dl tejszín
1 csomag vaníliás pudingpor
½ l tej
4 evőkanál cukor

24 db babapiskóta
3 dl kakaó

A tejszínt egy evőkanál cukorral kemény habbá vertem, a gesztenyepürét botmixerrel pépesítettem, majd óvatosan összekevertem a tejszínhabbal. A pudingport 3 evőkanál cukorral összekevertem, megfőztem a vaníliás pudingot. 
A kakaóba áztatott babapiskóták felét egymás mellé helyeztem egy szögletes tálban. Rásimítottam a gesztenyét. Következett a második réteg babapiskóta. A pudingot még melegen egyenletesen eloszlattam a piskóták tetején. 
A rétegezés hűtőben állt 1-2 órát, amíg a puding lehűlt és megdermedt. Kakaóporral megszórva tálaltam.  


1 megjegyzés:

pitypang írta...

Ez nagyon tetszik,szerintem el fogom készíteni :)