2010. augusztus 3., kedd

Zöldfűszeres csirkemell rukolaágyon

Reggel sokáig alvás, délelőtt nagy közös játszás, gyors ebédkészítés, ebédelés, délutáni szieszta Manócskának (és persze néha nekem is), jókedvű délután... az ideális napi programunk. Ehhez csak a nagyon gyorsan elkészíthető ebédreceptek szükségesek. Ez is egy hasonló:

Hozzávalók:
20 dkg rukola
1 darab sült csirkemell
10 dkg mogyoró
petrezselyem
bazsalikom
kakukkfű
4 evőkanál olívaolaj
1 evőkanál méz
1 evőkanál balzsamecet

A sült csirkemellet szálaira tépkedtem. A zöldfűszereket megmostam, felaprítottam. A mogyotót egy éles késsel kicsit felaprítottam. Egy serpenyőben felmelegítettem egy evőkanál olívaolajat és megpirítottam rajta a mogyorót, majd szűrőkanállal kiszedtem. A serpenyőbe beletettem a felaprított húst, időnként megkeverve elkezdtem pirítani, amikor megpirult rászórtam a zöldfűszereket. Miután jól átforgattam, lehúztam a tűzhelyről és hozzákevertem a mézet, a balzsamecetet és a maradék olívaolajat.
Rukolaágyra helyezve tálaltam, megszórva a pirított mogyoróval.


Ötletadó: Nők Lapja Konyha - 2010 április

Nincsenek megjegyzések: