2012. január 8., vasárnap

Diós kifli



Hozzávalók 32 darabhoz:
25 dkg mascarpone
25 dkg vaj
5 dkg nádcukor
30 dkg liszt

10 dkg dió
7 dkg nádcukor

1 tojás

A szobahőmérsékletű vajat kikevertem a mascarponeval és a cukorral, majd belekevertem a lisztet. A lágy tésztát kb. 1 órára a hűtőbe tettem. A diót elektromos aprítóval darabosra aprítottam, hozzákevertem a cukrot. A tésztát négy egyenlő részre osztottam, átgyúrtam. A négy részt egyenként lisztezett felületen kör alakúra nyújtottam. Megszórtam a dió-cukor keverékkel, majd 8 cikkre vágtam. A külső felétől indulva kiflivé tekertem, szilikonlappal borított tepsire helyeztem. Kívülről minden kiflit bekentem az enyhén felvert tojással. 175 fokra előmelegített sütőben 20 percet sütöttem.  

Ötletadó: http://www.nosalty.hu/recept/mascarpones-dios-kiflik

Nincsenek megjegyzések: