2012. február 14., kedd

Kávés sült csokipuding

Amikor ezt a receptet választottam nem egészen erre az eredményre számítottam. Viszont állíthatom, hogy megtaláltam a tökéletes csokipuding receptjét. Olyan finoman remegős az egész, mint amilyennek egy pudingnak lennie kell. Egyszerűen tökéletes. 


Hozzávalók:
3 tojás
10 dkg cukor
15 dkg étcsokoládé
10 dkg vaj
1 dl kávé
1 evőkanál liszt

A csokoládét egy edénybe tördeltem, a vajat rászeleteltem, megöntöztem a kávéval, alacsony hőfokon olvadásig kevergettem. A tojásokat a cukorral felhabosítottam. Az olvadt csokimasszát belekevertem a tojásba, majd hozzákevertem az evőkanál lisztet. A masszát egy hosszúkás szilikonformába öntöttem. Vízzel félig megtöltött tepsibe állítottam. 160 fokos sütőben (légkeverés) 50 percet sütöttem. Amikor kihűlt, kiborítottam a formából. Tejszínhabbal tálaltam. 

Nincsenek megjegyzések: