2012. április 10., kedd

Tiramisu torta

Az időigényes marlenka mellé egy gyors tortát is készítettem.


Hozzávalók:
babapiskóta
5 dl kávé
40 dkg mascarpone
4 dl tejszín
2 evőkanál cukor

A tejszínt kemény habbá vertem, a végén hozzákeverve a cukrot is. A mascarponet óvatosan belekevertem a tejszínbe. A babapiskótákat belemártottam a kávéba, és egy 28 cm-es kapcsos tortaforma alját kibéleltem velük. A krém harmadát rákentem a babapiskóta rétegre. A tortaforma szélét kiraktam felezett babapiskótákkal (ezeket nem mártottam a kávéba). Következett a második kávéba mártott babapiskóta réteg mascapronekrémmel, majd az utolsó réteg. Kakaóporral megszórva és a húsvétra való tekintettel csokitojással díszítve tálaltam. Tálalás előtt egy éjszakát érdemes pihentetni, hogy az ízek összeérjenek. 

Nincsenek megjegyzések: