2009. december 19., szombat

Céklás túrókrém

Nagyon szeretem a cékla színét, és minden olyan ételt, ami céklával van színezve, mert nagyon mutatósak. Persze, nem csak a színét, az ízét is szeretem, mert ételt általában nem a színe után választ az ember, főleg ha a töménytelen mennyiségű ételfestékre gondolok. Ezt a túrókrémet először zöldségek mellé, mártogatósnak képzeltem el, de végül burgonyát főztem, sütöttem mellé. 

Hozzávalók:
20 dkg tehéntúró
2 közepes cékla
2 evőkanál torma
2 evőkanál tejföl
só, bors

8 darab burgonya

A túróhoz hozzáadtam a tejfölt, a tormát, sóztam, frissen őrölt borssal ízesítettem, botmixer segítségével pépesítettem. A túrókrémbe belereszeltem a céklákat és jól összekevertem. A burgonyákat héjában megfőztem, majd kettévágtam és 220 fokra előmelegített sütőben, grillfokozaton 5 perc alatt kicsit megpirítottam. A túrókrémet a burgonyába kanalazva tálaltam. 


Nincsenek megjegyzések: