2009. december 31., csütörtök

Szilveszteri szerencsesüti muffinnak álcázva

BUÉK!!!

Szilveszter éjszakára készítettem tegnap ezeket a jól álcázott szerencsesütiket. Visegrádon töltjük a szilvesztert és az újév első napját a családdal illetve baráti társasággal. Most harmadszor bérlünk ki egy nagyon jól felszerelt házat, ami ha nem mi vagyunk itt szilveszterezni, akkor vitalizáló vendégházként üzemel.



Hozzávalók 18 darabhoz:
1 csésze liszt

1 tojás

1 sütőpor
2 evőkanál kakaópor
1 csipet só
5 evőkanál porcukor
10 dkg vaj
1 dl tej
1 kis üveg magozott meggybefőtt
10 dkg étcsokoládé

A lisztet, sót, sütőport, kakóport, porcukrot egy nagy obb tálban alaposan összekevertem. Hozzáadtam a tojást, a felovasztott vajat és a tejet is, és habverővel jól eldolgoztam. A végén belekevertem a csokidarabokat és a felezett meggyszemeket.A muffinpapírokat 3/4-ig töltöttem a masszával és 175 fokra előmelegített sütőben 18 percig sütöttem.

Ötletadó: http://szellemafazekban.blogspot.com/2009/06/feketeerdo-muffin.html

1 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Áldott, örömteli új esztendőt kívánok!