2010. március 14., vasárnap

Kolbásszal töltött karaj almás káposztával


Hozzávalók:
½ kg savanyú káposzta
2 alma
10 szem színes bors
6 szem borókabogyó
1 babérlevél
1 kávéskanál cukor
1 dl száraz fehérbor

4 vastag szelet karaj
1 fej vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
2 evőkanál olaj
10 dkg kolbász
3 evőkanál liszt
3 tojás
5 evőkanál zsemlemorzsa

olaj a sütéshez

2 evőkanál olajat felmelegítettem egy serpenyőben. Beledobtam a felkarikázott hagymát és az apróra vágott fokhagymát, a forró olajon megpirítottam. Rádobtam a felkarikázott kolbászt és további 4-5 percet pirítottam. A karajszeletek hosszabb oldalába zsebet vágtam, kívülről belülről megsóztam. A zsebekbe töltöttem a hagymás kolbászt, húsklopfolóval lezártam a zsebek szélét. A hússzeleteket a szokásos módon bepaníroztam és bő forró olajban kisütöttem.
Az almákat megpucoltam, lereszeltem. A cukrot egy edényben megkaramellizáltam. Rádobtam a savanyú káposztát, és az almát. Kicsit megpirítottam. Felöntöttem a borral, a fűszerekkel ízesítettem, alacsony hőfokon, fedő alatt kb. 30 percet pároltam.
A kirántott hússzeleteket a párolt káposztaágyon tálaltam.

Ötletadó: Nők Lapja Konyha - 2010 február

Nincsenek megjegyzések: