2010. március 29., hétfő

Szezámmagos újkrumpli fetával

Az idei tavasz első újburgonyája:


Hozzávalók: 
1 kg újburgonya 
3 evőkanál olívaolaj 
2 evőkanál szezámmag 
1 evőkanál só nélküli ételízesítő 
só, bors 
10 dkg feta 
madársaláta 

A burgonyát jól megmostam, papírtörlővel megszárítottam. Egy nagyobb tálba vágtam, mérettől függően felezve vagy negyedelve. Ráöntöttem az olajat, megfűszereztem, megszórtam a szezámmaggal, az egészet jól összekevertem. Egy nagy tepsibe borítottam, megpróbáltam a vágásfelülettel lefele elhelyezni. 200 fokra előmelegített sütőben 30 percet sütöttem. Salátaágyon, felkockázott fetával megszórva tálaltam. 

Ötletadó: Nők Lapja Konyha - 2009 május


3 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Már van újkrumpli??? Uramisten. Rohannom kell a piacra, imádom!

Így, ahogy van, jöhet a fotómodell :-)))

ManóAnyó írta...

Én is rácsodálkoztam, amikor megláttam, de inkább a 160 Ft/kg ár döbbentett meg, sokkal többre számítottam.

Encsyke írta...

Aztaaaa... Még igy ebéd után is befalnám az egész tányérral!!!