2011. augusztus 11., csütörtök

Rántott zöldségek

Tudom, hogy az egészséges táplálkozás szempontjából a bő olajban kisütött zöldség meg sem közelíti a nyers, illetve párolt változatot, de ha egyszer annyira finom... Én nem tudok neki ellenállni. És a legjobb az egészben, hogy a panírozás részét Dórival közösen végezzük, sőt ezt már majdnem egyedül panírozta. És most következik a csomagolás, és irány a Balaton, a hétvégére ígért jó időt ki kell használni. 

Hozzávalók: 
2 csokor újhagyma
2 burgonya
1 közepes cukkíni
liszt, tojás, zsemlemorzsa

olaj a sütéshez

A burgonyát és cukkínit meghámoztam, kb. fél centi vastag karikákra vágtam. A hagymának a külső rétegét lehúztam. A zöldségeket enyhén megsóztam, majd a szokásos lisztbe, tojásba, zsemlemorzsába forgatás következett. Forró olajban kisütöttem.
Melegen tálaltam.


Nincsenek megjegyzések: