2011. augusztus 2., kedd

Cukkínitekercs

Tegnap átnéztem a rengeteg ételfotót ami csak gyűlik, és nem tettem fel a blogra. Nézegetés közben rájöttem, hogy nagyon sokról már fogalmam sincs, hogy hogyan készült, hogy a receptet hol találtam. Akkor tekinthetjük úgy is, hogy mivel nem volt annyira emlékezetes nincs helye itt. De a képeket nézegetve mégis van, amit nagyon szívesen megennék újra, de csak nagyjából emlékszem rá, hogy mi került bele. Végülis kísérletezni sem rossz, de mégjobb lenne, ha időm és kitartásom engedné, hogy feltegyem őket.

Hozzávalók:
3 kisebb cukkíni
2 evőkanál olaj

15 dkg juhtúró
12,5 dkg natúr sajtkrém
2 evőkanál tejföl
1 evőkanál pirospaprika
2 gerezd zúzott fokhagyma
só. bors

A körözött hozzávalóit botmixerrel összekevertem. A cukkínit megpucoltam, krumplipucolóval vékony szeletekre vágtam. Az olajat egy serpenyőben felmelegítettem. Magas hőfokon 1-2 perc alatt megsütöttem a cukkíniszeletek mindkét oldalát. Papírtörlőre szedtem. A sült cukkíniszeleteket kiterítettem, megsóztam, mindegyik végére egy gombóc körözöttet helyeztem és feltekertem. 


Nincsenek megjegyzések: