2009. június 12., péntek

1,2,3,4,5,6,7

Duende és Napmátka is felém gurította a "7 titkos labdát". Köszönöm a "kíváncsiskodást", csak nem nagyon tudom, hogy mit árulhatok el magamról. De azt hiszem össze fog jönni a 7 dolog, ami kicsit titok is meg nem is.

1. Sosem gondoltam volna, hogy valaha nekem is lesz egy blogom. Jó sok ideig gondolkodtam, hogy belekezdjek-e, mert nem akartam "kiadni" magam. De a gasztroblog műfaj annyira megtetszett, hogy kb. fél év tanácstalanság után belevágtam. Egy ideig csak titokban, nehogy valaki megtudja, de mostmár fel merem vállalni :)

2. Nem szeretek monitorról olvasni. Ha nem néhány soros dologról van szó, akkor inkább kinyomtatom.

3. Szeretem a csendet. Nagyon ritkán fordul elő, hogy hiányozna valami háttérzaj (rádió, TV).  De amikor Manócska délután alszik, akkor nagyon hiányzik a csivitelése. 

4. Nem szeretek port törölni. Inkább 100 inget kivasalnék, csak ne kelljen polcot törölni.

5. Nem beszélek sokat. Nagyon gyakran magammal beszélem meg a megbeszélnivalókat. Ebből már sok konfliktusom volt, mert én úgy emlékeztem, hogy elmondtam, amit akartam, de kiderült, hogy csak magamnak. A férjem mostmár kezdi megszokni. Remélem azért nem vagyok pszihiátriai eset.

6. Állandó utazhatnékom van. De jó lenne beutazni egyszer az egész világot.

7. Nagyon ragaszkodom mindenhez, amit ajándékként kaptam. Minden kis kütyüről tudom, hogy mikor kitől kaptam.

Röviden ennyi...

4 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Szia!
Köszönöm szépen a választ!
Érdekes olvasmány volt. A csend nekem is nagyon fontos, a háttérzajok zavarnak. És hosszabb szöveget tényleg nem jó monitorról olvasni - még ha össze is vagyok nőve egy kicsit a gépemmel.
Utazni már nemigen vágyom. Néha csak, és ismerős tájakra...
A blogot pedig nagyon jó, hogy elkezdted!!

Chef Viki írta...

Jó döntés volt, hogy elindítottad a blogot!

S az arcodat így sem látjuk, így fél-inkognitóban maradtál :-)

Egyébként pl. a munkahelyemen csak 3-4 ember tudja csak a blogolásomat.

duende írta...

:) Köszi szépen a titok lebbentést! :)

Én is szeretem a csendet. :)
Szomszédasszonyom jó ember, jó barátnő, imádom. Szoktunk együtt nyaralni pár napokat Balcsin. De megőrülök, hogy megérkezik, és abban a pillanatban zene ezerrel. Mikor ott csend, madárcsicsergés, bocibőgés van...
Bírtam fél napig. :)
Ma már tudja. Csan néha, és halkan kapcsol rádiót, ha nyaralunk. Rendes! :))

ManóAnyó írta...

Napmátka: szívesen :) Mostmár kezdek kicsit függő is lenni a blogírásban, amit azért nem szeretnék.

Viki: mostmár odáig jutottam, hogy egy GBT-re is elmereszkednék :)) Nekem csak a szűk család tudja, hogy írom. De ha visszamegyek dolgozni, biztos elkotyogom.

Duende: nálunk férjem első dolga, ha hazaér, hogy mindent bekapcsol, ami zajonghat. Apukám is ilyen, úgyhogy hozzá vagyok szokva :)