2009. június 10., szerda

Elvirágzott koriander

A virágládába ültetett koriander nagyon szépen nőtt, jó sűrű volt, szinte minden nap tépkedtem belőle az ételekbe. De néhány napja úgy döntött, hogy ennyi elég volt és elkezdett virágba borulni. Nem akartam csak úgy otthagyni, az egészet levágtam és lefagyasztottam, hogy később is használni tudjam.

 

A módszer nagyon egyszerű: a koriandert levágtam, jól megmostam, lecsipkedtem a leveleket a vastagabb szárakról. Aprítógépben alaposan összevágtam. Jégkockataróba tömködtem, majd felöntöttem nagyon kevés vízzel, hogy összeálljanak a darabkák. Fagyasztóba helyeztem. 2 nap elteltével kiszedegettem a jégkockatartóból és egy dobozba helyeztem. Így amikor szükségem van rá, 1-2 fagyasztott darabot előszedek és beleteszem az ételbe. 

2 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Nekem tetszik a módszered. Hasznos és mutatós is.
Ha van kedved, időd, gyere játszani!:
http://napmatka.blogspot.com/2009/06/hetedhet-orszag.html

duende írta...

De jól néz ki. :)