2010. január 5., kedd

Paradicsomos csicseriborsó

Újra bevásároltam a nekem téli ételeknek számító gabonákból, magokból. hüvelyesekből . Remélem lesz időm sok finomat főzni belőlük. A csicseriborsó nagy kedvencem, simán megfőzve el tudnám rágcsálni, mindenféle körítés nélkül. De így paradicsomosan is jó lett :)

Hozzávalók:
15 dkg csicseriborsó
1 l paradicsomlé
15 dkg zeller

curry

A csicseriborsót este beáztattam, majdnem 24 órát ázott. Másnap annyi vízben, amennyi éppen ellepi felraktam főni. Enyhén megsóztam, kb. 40 percet főztem, ekkora szinte teljesen elfőtte a vizet. A zellert apró kockákra vágtam és enyhén sós vízben felraktam főni. Amikor megfőtt 2 evőkanál csicseriborsóval pépesre turmixoltam. A zöldségpépet és a paradicsomlét ráöntöttem a csicseriborsóra, kevés curryvel ízesítettem, majd felforraltam.

Ötletadó: Nők Lapja Konyha - 2009 július/augusztus

Nincsenek megjegyzések: