2009. október 18., vasárnap

Grissini

Manócskának próbáltam kedvében játni, három napig szinte semmit nem lehetett megetetni vele. Múlt héten, 2 nap bölcsi után megint elkapta valami nyavaja, ezért diétára kellett fognom. A diéta maga nem volt nehéz, mert semmit nem akart enni. Egyik próbálkozásom ez a grissini volt, a nekem jól bevált pizzatésztából. Természetesen, ha már készítettem pizzatésztát, akkor pizza is lett belőle, de az pillanatok alatt elfogyott. Igaz a rudacskból is csak ez az árva darab maradt a fényképezéshez.

Hozzávalók:
1/2 kg liszt
2,5 dl víz
3 evőkanál olívaolaj
1 csomag szárított élesztő
1 kiskanál só
1 evőkanál cukor
oregánó

A fenti hozzávalókból tésztát dagasztottam, majd 2 órát kelesztettem. 1-1 evőkanálnyi tésztát kiszedtem és hosszú kígyókat sodortam belőle. Szilikonlappal bélelt tepsire helyeztem és további 20 percet kelesztettem. 220 fokra előmelegített sütőben 12 perc alatt megsütöttem.


Nincsenek megjegyzések: