2009. október 3., szombat

Csokis muffin

Hozzávalók 24 darabhoz:
15 dkg étcsokoládé
20 dkg vaj
4 tojás
20 dkg cukor
15 dkg narancsdzsem
6 evőkanál narancslé
1 teáskanál sütőpor
30 dkg liszt


 


A csokoládét összetörtem és a kockára vágott vajjal együtt gőz felett megolvasztottam. A tojásokat habosra kevertem a cukorral elektromos habverő segítségével. Belekevertem a narancsdzsemet, a narancslevet, majd a langyosra hűlt olvasztott csokoládét. A lisztet összekevertem a sütőporral és fakanál segítségével belekevertem a csokis masszába. A muffinformákat 2/3-ig megtöltöttem a tésztával. 175 fokra előmelegített sütőben 25 perc alatt készre sütöttem. 

Ötletadó: Stahl Judit - Enni jó!

3 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Imádjuk ezt a muffint , én úgy szoktam variálni, hogy csoki cseppeket, málna szemeket áfonyát szoktam beletenni.

ManóAnyó írta...

Málnával is nagyon finom lehet, egyszer kipróbálom. Nekem ebben a változatban a narancs nagyon vonzó, főleg, ha a dzsem jó darabos.

Névtelen írta...

Hmmm de fincsi lehet!! K