2008. november 3., hétfő

Fetával töltött gomba

Néhány napja úgy alakult, hogy kaptam egy nagy kosár téli fülőke gombát, hogy készítsek belőle valami finomat. Most először találkoztam ezzel a gombafajtával, ezért megpróbáltam utánajárni, hogy mi finomat lehetne készíteni belőle, de igazából semmi olyan receptre nem akadtam, ami nagyon megfogott volna. Így maradt a saját ötlet, a megtört darabokból levest készítettem, a nagyobb részét pedig megtöltöttem.


Hozzávalók:
2
0 db téli fülőke gomba
20 dkg feta sajt
1,5 dl tejszín
1 csokor snidling

bors

A gombát leforrázom, majd a vizet leöntöm róla (erre a műveletre a kalapon lévő nyálkás bevonat miatt volt szükség).
A feta sajtot villával összetöröm, összekeverem a tejszínnel. Ha nem elég krémes, akkor botmixerrel tovább pépesítem, majd jöhetnek bele a fűszerek.
A krémet belekanalazom a gombákba, majd 180 fokra előmelegített sütőben kb. 20 percet sütöm.



Nincsenek megjegyzések: