2008. november 17., hétfő

Mángoldtorta

Hozzávalók:

250 g leveles tészta
30 dkg tisztított mángold
5 szelet bacon
3 tojás
15 dkg reszelt sajt
2 dl tejföl
1 dl tejszín
szerecsendió
só, bors

A bacont apró kockákra vágom, serpenyőben megpirítom, majd a laskákra szeletelt mángoldot rádobom és megfonnyasztom.

A tésztát belesimítom egy tortaformába úgy, hogy a szélén is legyen. A tojásokat felverem, belekeverem a tejfölt, tejszínt, reszelt sajtot, szerecsendiót, sót, borsot, a legvégén a már kihűlt mángoldot a baconnel. A kapott masszát egyenletesen elosztom a tortaformában a tésztán. 200 fokra előmelegített sütőben kb. 30 percet sütöm.

Forrás: Teljes tápértékű reformkonyha

2 megjegyzés:

starfi írta...

piacon vetted a mángoldot, vagy Magad termesztetted? anyu kertjén kívül máshol még nem is láttam ezt a növényt.

ManóAnyó írta...

A piacon vettem egy nénikétől, de még valamikor szeptember környékén, de én is nagyon rácsodálkoztam, mert előtte nem láttam még piacon (meg azóta sem)