2008. november 25., kedd

Májpástétomos leveles tészta

A hétvégén készített kacsamájpástétom kicsit soknak bizonyult, ezért tegnap délután az alábbi felhasználást találtam ki számára. Miután a pástétom már készen volt, nagyon egyszerű volt elkészíteni, viszont nagyon finomra sikeredett.

Hozzávalók:
1/2 kg mélyhűtött leveles tészta
20 dkg kacsamájpástétom
1 tojás

A leveles tésztát kiengedtem, majd kb. 10x5 cm-es darabokra vágtam. Ebből pontosan 24 db sikeredett. A felét átlósan bevagdostam, a másik felének a szélét bekentem a felvert tojással, hogy jobban összetapadjanak. A tojással bekent darabokra 1-1 evőkanál májpástétomot helyeztem. Ezután a bevagdosott darabokat rátettem és villával a szélét megnyomkodtam, hogy összetapadjanak. A tetejüket bekentem tojással.
180 fokra előmelegített sütőben 20 percet sütöttem.



Nincsenek megjegyzések: