2009. augusztus 7., péntek

Csokoládés málnafagylalt

Ezen a nyáron fagylaltból is kevesebb készült itthon, mint ahogy terveim között szerepelt. A meleg hiányára nem lehet panaszom, de valamiért mégis kevesebb fogyott, mint szokott. 

Hozzávalók:
20 dkg málna
10 dkg étcsokoládé
15dkg mascarpone
3 dl tejszín
2 lapos evőkanál cukor

A tejszínt felmelegítettem, beletördeltem a csokoládét, és folyamatosan kevergetve megolvasztottam. A málnát botmixerrel összeturmixoltam. A csokis tejszínt és a cukrot összekevertem a mascarponeval, végül hozzákevertem a málnát. Laposabb tálba öntöttem, és beraktam a fagyasztóba. 3 alkalommal kb. 30 percenként botmixerrel összeturmixoltam. 


2 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Minden nyár más nálunk is fagyi szempontból. Néha alig fogy, máskor kívánjuk. A Tied igazán kívánatos!

ManóAnyó írta...

Múlt nyáron heti 3-4 alkalommal is készítettem fagyit, és még is így is fagyihiányunk volt :)