2009. augusztus 19., szerda

Zöldség szendvics


Hozzávalók:
1 közepes padlizsán
2 kis cukkíni
3 paradicsom
1 kápia paprika
1 lilahagyma
20 dkg fetasajt
1 dl olívaolaj
bazsalikom
kakukkfű
petrezselyem
só, bors

A padlizsánt és cukkínit megpucoltam, majd a padlizsánt körszeletekre, a cukkínit hosszában felszeleteltem. A zöldfűszereket felaprítottam, majd felét belekevertem a olajba, amit még sóztam és frissen őrölt borsot szórtam bele. A szeletelt zöldségeket 1 órára bepácoltam a fűszeres olajba. A paprikát és hagymát apró kockákra vágtam. A fetát villával összetörtem, belekevertem a megmaradt zöldfűszereket, a felaprított paprikát, hagymát és enyhén sóztam, borsoztam. A zöldségeket felhevített serpenyőben hirtelen megsütöttem (nem használtam már olajat, mert a pácolás miatt eléggé megszívták magukat). A paradicsomot felszeleteltem., és elkészítettem a szendvicseket: 1 szelet padlizsán, 1 szelet paradicsom, 1 kanál feta, a tetejére pedig 1 szelet cukkíni.



Nincsenek megjegyzések: