2008. december 10., szerda

Narancsos répaleves

Valami nagyon gyors ebédet szerettem volna készíteni, hogy ne az ebédfőzéssel menjen el az egész délelőtt. Találtam is egy jó kis répalevest, gyors is, finom is, mi kell ennél több?

Hozzávalók:
3 közepes sárgarépa (kb. 50 dkg)
1 evőkanál vaj
1 dl tejföl
1 narancs leve
őrölt szerecsendió


A répákat hámozás után elnegyedeltem és elektromos párolóban 25 perc alatt megpároltam. A megpárolt répákat összeturmixoltam.
A vajat egy edényben megolvasztottam, majd a répaturmixot elkezdtem a vajon melegíteni. Amikor sercegni kezdett felöntöttem 2 dl vízzel és felforraltam. Sóval és szerecsendióval ízesítettem, majd folyamatosan kevergetve hozzákevertem a tejfölt. Levettem a tűzhelyről és belekevertem a narancslevet.

Ötletadó: W. Ungváry Renáta – A Kismama babakonyhája

 

Nincsenek megjegyzések: