2008. december 19., péntek

Zöldséges rétescsomagok

Már három napja megkaptam az új zöldségszeletelőmet, így nem halogathattam tovább a beavatást, ma már valami olyasmit kellett készítenem, ami apróra szeletelt zöldséget tartalmaz. Manócska különben is nagyon szereti a párolt, pirított zöldségeket, de most még kapott az egész egy réteskabátot is. A végeredmény nagyon jó lett, ebédre jót lakomáztunk belőle.

Hozzávalók:
2 sárgarépa
1 cékla
1 alma
2 evőkanál szójaszósz
1 evőkanál méz
só, bors
10 dkg vaj
4 db réteslap

A sárgarépát, a céklát, és az almát lereszeltem. 1 evőkanál vajat megolvasztottam, majd rádobtam a zöldségeket és megpirítottam, ügyelve, hogy ne puhuljanak túl. A végén ízesítettem a szójaszósszal, mézzel, sóval, borssal, majd egy perc múlva levettem a tűzről. 
A maradék vajat megolvasztottam. A réteslapokat bekentem az olvasztott vajjal, majd 2-2 réteslapot egymásra helyezve, elnegyedeltem őket. Az így kapott 8 db négyzetet megtöltöttem a zöldséggel, és a réteslap széleit behajtogatva kis csomagokat készítettem. Szilikonlappal bélelt tepsibe helyeztem a kis csomagokat és a tetejüket is megkentem az olvasztott vajjal. 200 fokra előmelegített sütőben 15 percig sütöttem.



Nincsenek megjegyzések: