2008. december 11., csütörtök

Sajtsaláta

Folyamatosan azon agyalok mostanában, hogy mivel lehet kiváltani a vajas kenyér felvágottal vacsorákat. Nem igazán szeretem a felvágottakat, és Manócskát sem szívesen etetem ilyesmivel. De elég nehéz minden estére kiagyalni valami gyorsan elkészíthetőt, ami finom is, és mindenki szereti. Persze vannak jó ötletek, sok helyen olvastam finomabbnál finomabb vacsoránakvalót (gyűjtögetem is őket szorgalmasan), csak hát az időhiány… 

Hozzávalók:
10 dkg ementáli sajt
10 dkg füstölt sajt
5 dkg parmezán
1 közepes fej hagyma
10 cm póréhagyma
1 alma
1 kisebb sárgarépa
5 dkg dió
3 evőkanál majonéz
3 evőkanál tejföl
só, bors

A sajtokat lereszelem, a diót megdarálom, a hagymákat apróra darabolom. Az almát és a répát a nagylyukú reszelőn szintén lereszelem. 
A majonézt és a tejfölt összekeverem.
Egy tálban minden hozzávalót összekeverek, sózom, borsozom, és 1-2 órát hagyom összeérni az ízeket.
Most felezett paprikákba töltve tálaltam.



Nincsenek megjegyzések: