2009. február 16., hétfő

Camembert torta

Most nézegettem, hogy jónéhány ételfotó várakozik a hozzá tartozó bejegyzésre. Múlt héten Manócskát is, engem is elkapott valami nyavaja, sok kedvünk nem volt sem főzni, sem enni, de gép elé ülni sem. Inkább kihasználtam minden lehetséges időt az ágyban fekvős semmittevésre. De ezen a héten már újult erővel, töretlen lelkesedéssel megpróbálom utolérni magam minden elmaradásomban.

Hozzávalók:
1 db camembert sajt
10 dkg márványsajtos sajtkrém
snidling, petrezselyem
só, bors
4 szelet pulykamell sonka

A sajtkrémet összekevertem az apróra vágott snidlinggel és petrezselyemmel, sóztam, borsoztam. A camembert sajtot három szeletre vágtam. Ráhelyeztem az alsó karikára egy szelet sonkát, megkentem a sajtkrém felével, majd újabb szelet sonka következett. Ráhelyeztem a középső szelet camembert, majd a leírtakat megismételtem. 
Pirítós mellé tálaltam.


Nincsenek megjegyzések: