2009. február 5., csütörtök

Hamburger

A hamburger, ahogy mi szeretjük:

Hozzávalók:
6 rozsos zsemle
sültpaprika saláta
10 dkg márványsajt

A hamburgerpogácsákhoz:
½ kg darált marhahús
½ kg darált sertéshús
2 fej vöröshagyma
só, bors

A hagymát az elektromos aprítóval szinte pépesre aprítottam. A kétféle darált húst jól összekevertem a az aprított hagymával, sóval és a frissen őrölt borssal. Lapos pogácsákat formáztam, majd egy tálcán beraktam a pogácsákat a mélyhűtőbe. 3-4 óra fagyasztás után, amikor már jól megdermedtek a pogácsák, a fele adagot kevés forró olajban kisütöttem. A másik felét bedobozoltam, és elraktam a következő hamburgerezős alkalomra. 
A zsemléket félbevágtam, ráhelyeztem 2-3 szelet sültpaprikát, a hamburgerpogácsát, majd a tetejére jött a morzsolt márványsajt.


Nincsenek megjegyzések: