2009. február 10., kedd

Töltött gomba

Első bejegyzéseim közt már szerepelt egy töltött gomba variáció, de igazából ez olyan étel, amihez mindig azt használom tölteléknek, ami éppen a hűtőben akad. Így kerekedett tegnap ez a vacsora.

Hozzávalók:
8 nagyobb fej csiperke
3 szelet bacon
1 fej hagyma
½ piros kaliforniai paprika
5 dkg juhtúró
3 evőkanál mascarpone
2 evőkanál fagyasztott snidling
só, bors
10 dkg reszelt sajt

A gombákat megtisztítottam, a szárakat felaprítottam a töltelékhez. A gombákat elhelyeztem egy tűzálló tálban és kicsit megsóztam minden fejet. A bacont felkockáztam és egy serpenyőben megpirítottam, rádobtam az apróra vágott hagymát, amit szintén néhány percig pirítottam. Hozzáadtam az apróra vágott gombaszárat és a szintén aprított paprikát, sóztam, borsoztam, majd addig kevergettem, míg a zöldségek leve el nem párolgott. Amikor kicsit kihűlt belekevertem a juhtúrót, a mascarponet és a snidlinget.
Megtöltöttem a gombafejeket és 200 fokos sütőben (nem volt előmelegítve) 20 percet sütöttem. Ezután megszórtam a gombák tetejét a reszelt sajttal és további 10 percet sütöttem.

 

Nincsenek megjegyzések: