2009. január 15., csütörtök

Kelkáposzta lapcsánka

A leves után maradt fél kelkáposztának kerestem receptet, amikor ráleltem erre a lapcsánka receptre. A krumpliból készült lapcsánkát szeretjük, gondoltam ez sem lehet sokkal rosszabb. De a receptválasztás fő indoka igazából a Hot Pan-ben elkészíthetőség volt :)


Hozzávalók:
½ kelkáposzta
3 dkg puffasztott rizs
3 evőkanál zabpehelyliszt
3 tojás
3 evőkanál olaj
só, bors

A kelkáposztát megtisztítottam külső leveleitől és torzsájától, majd vékony csíkokra vágtam. 1 evőkanál olajon wokban megpároltam. Hagytam kihűlni, majd egy tálban hozzákevertem a puffasztott rizst, a tojásokat, a lisztet, végül sóztam, borsoztam. Jól összedolgoztam.
A Hot Pan-t felmelegítettem 150 fokra, egy evőkanál olajat elkentem az alján és belekanalaztam a kelkáposztás masszát. Aranybarnára sütöttem az egyik oldalukat, majd megforgattam, és a másik oldalt is készre sütöttem. Ezt a mennyiséget két adagban sikerült kisütni, a második adag előtt, megint bekentem olajjal a Hot Pan alját.


Ötletadó: Hargitai György – Pehelykönnyű finomságok

Nincsenek megjegyzések: