2009. január 21., szerda

Kínai kel saláta

Amikor megvettem a kínai kelt még fogalmam sem volt mi legyen belőle, csak azt tudtam, hogy nem rakott kel lesz. Nekiálltam receptet keresgélni, és nem is tartott sokáig megtalálni a fogamra való elkészítési módot. Kicsivú salátájára esett a választásom, és nagyon jól döntöttem. Mivel mi nem hús mellé ettük, csak önmagában, ezért még feltuningoltam egy kis baconnel.

Hozzávalók: 
1 fej kínai kel 
15 dkg edami sajt 
1/2 szál póréhagyma
10 dkg bacon 
1 dl majonéz 
1 pohár joghurt 
só, bors

A kínai kelt leveleire szedtem, egyenként megmostam, megszabadítottam a torzsájától, végül vékony csíkokra vágtam. A bacont szintén felcsíkoztam és megpirítottam. A sajtot lereszeltem. A majonézt összekevertem a joghurttal, sóztam, borsoztam. Végül minden felsorolt hozzávalót összekevertem egy nagy tálban.


Nincsenek megjegyzések: