2009. január 23., péntek

Svéd gombasaláta

Amióta Manócska is "mindenevő" nagyon ritkán készítek gombás ételt, mert valahogy mindig arra koncentrálok, hogy olyat főzzek, amiből Manócskám is ehet. És a gombát ugye kezdő "mindenevőknek" még nem javasolják, mert nagyon nehezen emészthető. De mostanra már nagyon hiányzott egy jó kis gombás valami, így ezt a könnyen elkészíthető gombasalátát főztem.


Hozzávalók: 
1/2 kg gomba
1 fej vöröshagyma
1 evőkanál vaj
1 nagy paradicsompüré
1 dl vörösbor
1 db babérlevél
kakukkfű, só, bors

A gombákat megpucoltam, majd felszeleteltem. Az apróra vágott hagymát wokban megolvasztott vajon megpirítottam, majd hozzáadtam a gombát és a paradicsompürét
Sóztam, borsoztam, beleszórtam egy teáskanál kakukkfüvet és a babérlevelet. Hozzáöntöttem a bort és lassú tűzön addig főztem, míg kicsit besűrűsödött.


Nincsenek megjegyzések: