2009. május 20., szerda

Csirkés zöldséges egytál

Magam számára nem túl jó hír, hogy hétfő óta hivatalosan visszatértem a dolgozók körébe. Ez igazából csak szeptembertől jelent majd változást manóéletünkben, addig ugyanis jól megérdemelt szabadságomat töltöm. Csak a szeptember olyan hamar itt lesz, hogy inkább nem is akarok belegondolni... Addig is igyekszem finomakat főzni, bár a nagy melegben szerintem nem sok kedvem lesz hozzá. És persze igyekszem minden Manócskával töltött pillanatot kihasználni :)

Hozzávalók:
1 csirkemellfilé
3 kisebb cukkíni
1 közepes répa
1 kis konzerv kukorica
1 dl tejszín
15 dkg reszelt sajt
1 kiskanál kakukkfű
só, bors
2 evőkanál olaj

A csirkemellet apró kockákra vágtam. Az olajat egy serpenyőben felmelegítettem, rádobáltam a csirkemell kockákat. Hozzáadtam a kakukkfüvet, sóztam, borsoztam. Időnként megforgatva 10 percet pirítottam. 
A cukkínit és a répát nagylyukú reszelőn lereszeltem, majd egy tűzálló tálba öntöttem és rászórtam a kukoricát is. A húst a zöldségek tetején egyenletesen elosztottam, ráöntöttem az egészre a tejszínt. Fóliával letakarva 200 fokra előmelegített sütőben 20 percet sütöttem. Levettem a fóliát, megszórtam a reszelt sajttal és addig sütöttem még, amíg a sajt szépen megpirult.


4 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Ó, Manócska ovis lesz szeptembertől? A gyerekeken mérhető, mennyire röpül az idő!

Jól mondod, használj is ki minden pillanatot :-)

A kaja meg szuper!

erős ildikó írta...

Szeretem az ilyen rakott egytálételeket. Ugye azért szeptembertől is lesz blogbejegyzés, legalább néha-néha?!

trinity írta...

Nagon gusztusos ez az egytál!

Jajj, emlékszem még ezekre a lelki gyötrelmekre, mikor otthon bőgtem az 1. napon, a gyerek meg egész jól elvolt az oviban....
Használj ki minden percet!!!

ManóAnyó írta...

Viki: szeptemberben lesz Manócska 2 éves, de mintha most született volna. Bölcsibe beírattuk, de inkább a nagyinál lesz.

Napmátka: mielőtt Manócska megszületett hétközben nem igazán főztem, de most úgy tervezem, hogy főzök majd. Aztán majd elválik, de a blogot nem szeretném abbahagyni. Már így is ezer kaja van, amit még nem tettem fel idő hiányában.

Trinity: én már most előre szenvedek, pedig főleg a nagyi vigyáz majd rá, jó kezekben lesz :)