2009. március 9., hétfő

Fetás, pórés pulykatekercs


Hozzávalók:
40 dkg pulykamell
15 dkg feta sajt
1 szál póréhagyma
4 evőkanál fagyasztott zöldfűszerkeverék
2 dl tejszín
3 evőkanál vodka
só, bors

A pulykamellből 2 egyenlő darabra vágtam hosszában, majd a darabokat bevágtam, de nem vágtam el, hogy 2 nagy szeletet kapjak. Az így kapott óriás szeleteket még kiklpfoltam, majd az egyik oldalukat sóztam, borsoztam. A szélétől kb. 3 cm-re helyeztem a hosszú csíkokra vágott feta darabokat és a póréhagymát. Megszórtam egy evőkanál zöldfűszerkeverékkel, majd felgöngyöltem. Mindkét tekercset belehelyeztem egy tűzálló tálba. A maradék feta sajtot (kb. a fele) összekevertem a tejszínnel, vodkával, sóztam, és hozzáadtam 2 evőkanál zöldfűszerkeveréket. Az így kapott mártást ráöntöttem a hústekercsekre. 200 fokra előmelegített sütőben, alufóliával letakarva 35 percet, majd alufólia nélkül további 10 percet sütöttem, míg a teteje kissé megpirult.
Fűszeres sültburgonyával tálaltam.



Nincsenek megjegyzések: