2009. március 20., péntek

Pácolt zöldfűszeres sajt


Ajándéknak készítettem az alábbi üveg pácolt sajtot, így most nem kóstoltam meg, de remélem finom volt :)  Napmátkánál láttam nagyon jó fűszerolaj ötleteket és egy pácolt diós sajtot, innen származik a pácolás ötlete. A zöldfűszeres sajtot már én is többször készítettem, most ajándékként be is pácoltam. Már készül a hűtőben a saját adag is :)

Hozzávalók: 
zöldfűszeres házi sajt
8-10 szem színes bors
1 babérlevél
1 teáskanál szárított kakukkfű
2 db apró chili paprika
szőlőmagolaj

A sajtot felszeleteltem, kis üvegbe raktam. A fűszereket a sajt mellé szórtam és felöntöttem szőlőmagolajjal.

 

2 megjegyzés:

erős ildikó írta...

De jó, hogy feltetted! Remélem, ízleni fog a megajándékozottnak!
Pont ma írtam egy bejegyzést az eddigi fűszerolajos ötleteimet összefoglalva, remélve, hogy sokan hasznosnak találják majd...

ManóAnyó írta...

Szerintem biztos ízlik, mert ez csak jó lehet :) Majd beszámolok!