2009. március 16., hétfő

Töltött tojás

Gyermekkoromban anyukám gyakran készített töltött tojást mindenféle töltelékkel, aminek elmaradhatatlan díszítő, ízesítő kelléke volt a Piros Arany. Én viszont, ha jól belegondolok talán egyszer készítettem eddig. Tegnap vacsorára azonban összedobtam egy nagyon egyszerű verzióját. Szerencsére volt itthon Piros Arany, így természetesen az is került a tetejére.


Hozzávalók:
4 db tojás
1 evőkanál majonéz
petrezselyem
snidling
só, bors
Piros Arany

A tojásokat megfőztem, megvártam, amíg megfogható hőmérsékletűre hűlnek. Megpucoltam, kettévágtam. A tojások sárgáját óvatosan egy tálba nyomkodtam. A sárgáját ízesítettem a majonézzel, zöldfűszerekkel, sóval, borssal. Pépesre kevertem, majd visszatöltöttem kiskanállal a fehérjékbe. Piros Arannyal díszítettem.



Nincsenek megjegyzések: